Masz pytania? Służymy pomocą. Zebraliśmy tu najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi, zawsze możesz skontaktować się z nami e-mailowo, telefonicznie lub poprzez nasz profil na Facebooku.
Jak składać zamówienie?
Składanie zamówienia w sklepie Meeboo.pl jest niezwykle proste. Jeśli masz już wypatrzony odpowiedni produkt dodajesz go do koszyka. W przypadku koszulek musisz określić rozmiar i kolor. Po dodaniu towaru do koszyka możesz kontynuować zakupy lub przejść do realizacji zamówienia.
Czy rejestracja jest konieczna aby dokonać zakupów?
Nie, rejestracja nie jest konieczna. Możesz skorzystać z opcji zakupów ekspresowych. Jednak posiadanie konta ma wiele korzyści, między innymi możesz na bieżąco sprawdzać status swojego zamówienia. Masz również wgląd w historię zamówień. Nie musisz obawiać się, że zalejemy Cię spamem. Z zasady nie wysyłamy niechcianych wiadomości, a subskrypcja newslettera jest dobrowolna.
Czy mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie?
Tak. Jeśli towar nie został jeszcze skompletowany i przygotowany do wysyłki możesz dokonać zmian w zamówieniu. W tym celu skontaktuj się z nami sklep@meeboo.pl
W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?
Możesz to zrobić przelewem na konto, zapłacić kartą lub gotówką przy odbiorze.
Chcę koszulkę z własną grafiką. Czy mogę to zrobić?
Oczywiście! Wystarczy, że prześlesz nam grafikę, zdjęcie lub tekst, który chcesz umieścić na koszulce lub gadżecie. Zdjęcia powinny być w jak najlepszej rozdzielczości i jakości. Pamiętaj, że musisz posiadać prawo do ich wykorzystania. Jeśli plik nie jest Twoją własnością, musisz posiadać zgodę autora. To samo dotyczy zdjęć osób, których wizerunek chcesz wykorzystać.
W jakiej technologii wykonywane są nadruki na koszulkach?
O technologiach druku szerzej możesz przeczytać tutaj.
Zamówienie złożone. Kiedy mogę oczekiwać przesyłki?
Zamówienia realizujemy już w ciągu 24 godzin. W przypadku produktów z indywidualnym nadrukiem czas realizacji zamówienia trwa maksymalnie do 3 dni roboczych, ale jest to absolutne maksimum. Przesyłka zostanie do Ciebie wysłana wybraną spedycją.
Czy istnieje możliwość wysyłki zagranicznej?
Tak, realizujemy zamówienia na terenie całej Unii Europejskiej. Podczas składania zamówienia określ gdzie chcesz, abyśmy dostarczyli Twoją przesyłkę.
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli w pełni usatysfakcjonowani z zakupionych u nas produktów. Gdyby jednak zdarzyło się tak, że towar nie spełnia twoich oczekiwań, jest uszkodzony lub po prostu się rozmyśliłeś, zawsze możesz zgłosić reklamację. Masz na to 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Napisz do nas e-mail lub skontaktuj się z nami telefonicznie.
Nie ma tu odpowiedzi na pytanie, które mnie interesuje. Gdzie mogę uzyskać odpowiedź?
Wyślij nam maila na adres sklep@meeboo.pl lub napisz na Facebooku. Z chęcią udzielimy Ci wszystkich informacji.